poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2001-02-13 | |
o alta lumina?
...poate.....sau lumina este la fel ca cea de ieri....doar ziua este diferita... 13...dupa superstitii, asta ar insemna zi cu ghinion...mie in schimb mi-a adus o mare surpriza... un e-mail micut care nu spunea multe...dar l-am avut in minte toata ziua si l-am simtit in lacrimile ce mi-au jucat in ochi... lacrimi pe care nu le-am putut motiva nicicum: nu, nu tristete....nu nici bucurie mare...nu stiu ce .... un nu stiu ce venit de nu stiu unde... nu conteaza nici macar continutul acelui e-mail conteaza doar ciudatenia cu care eu am simtit acel mesaj: sincer si spus din suflet... ziua de azi mi-a fost toata un amestec de bucurie si de lacrimi....si cam atit.... fila de jurnal...sunt doar prea obosita iar legatura la net e jalnica aici la mine ca sa pot trece acum in pagina mea, in jurnal cuvintele astea.......trebuia sa le scriu undeva sa ramina....pentru mine.......pentru mai tirziu... si recunosc: sunt putin amarita caci nu am timp sa completez la ikstar.org........stiu ca multi asteapta.....doar de as avea timp...si conectie.....
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate