poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Romnesti - Romanian Poetry

poezii


 

Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1694 .



Victoria
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Lizard King ]

2005-11-04  |     | 



Nostalgia dupa totalitarismele de orice fel este larva unei atrocitati.E ca si cum ai dori sa te intalnesti cu un glont sau sa primesti un pumn in gura.

-----------------------------------------------------------------------------------
250 de ani de la victoria finala. Totul este perfect, ordinea, disciplina si bunastarea domnesc pretutindeni. Doar ploaia ne mai supara uneori, dar ne-am obisnuit cu ea.
Parada militara de anul acesta va fi speciala. Acum suntem pe punctul de a repopula America. Scuturile antiradiatii au functionat si acum se dezvolta acolo noi orase. America a fost un continent interzis vreme de doua veacuri si jumatate, versiunea oficiala fiind ca din cauza pericolelor de contaminare radioactiva.
Prin cafenele se vorbeste insa altceva. Ca profesor de istorie, sunt primul care se indoieste de ceea ce se zvoneste prin popor, dar…Se spune ca profesorul von Lemann, plecat in Africa de Nord sa exploreze urmele legendarului Rommel, a ajuns intr-o zona unde se aflau urme ale prearienilor, intre altele cateva piramide si un sfinx, care demonstreaza ca pe pamant au existat culturi si civilizatii anterioare si mult mai evoluate decat cea ariana si ca nu toti cei de dinaintea rasei noastre erau niste “barbari analfabeti”. Cum o asemenea asertiune vine intr-o flagranta contradictie cu doctrina oficiala, Africa de Nord a fost declarata zona contaminata, iar von Lemann a fost internat intr-un spital de nebuni. Cat despre insotitorii lui…s-a vorbit despre un tragic accident. Ipoteza e interesanta, desi e neoficiala si-ca atare- evident romantata.
Insa de ce-ar fi contaminat nordul Africii? Dupa istoria oficiala, Acolo s-au aflat doar trupele unui general inamic, pe nume Bernard Montgomery, nimicite de Rommel in celebra batalie de la el-Alamein.Pai daca anglo-americanii au fost nimiciti de tancurile noastre, atunci in zona mai ramasesera cel mult niste …barbari analfabeti. De ce s-ar fi luat atunci masura loviturilor nucleare, cine ne ameninta acolo? Rusia fusese practic scoasa din razboi; la momentul respectiv von Paulus era in suburbiile Moscovei. Americanii se chinuiau sa respinga asaltul japonez de la San Francisco. Asadar in nordul Africii nu mai erau decat trupele lui Erwin Rommel. …Zona contaminata?!
Probabil, America a fost inchisa din motive similare.In definitiv, care ar fi problema daca s-ar accepta existenta unor civilizatii preariene interesante, chiar mai dezvoltate ca a noastra? Sigur, ar trebui sa admitem ca noi le-am ras cu tancurile de pe fata pamantului.Dar tot rasa noastra ar iesi in castig, doar i-am invins, deci eram mai puternici!
Poate ca lucrurile nu au fost mereu asa. Un prieten mi-a povestit ca in copilarie a gasit la bunica lui, la Metz, niste bani foarte vechi pe care scria "Republique Francaise -1940". Nu era nici un simbol arian pe banii respectivi. Daca-i asa, “dorinta popoarelor Europei de a se alipi Reich-ului” nu a fost chiar o chestiune de voluntariat, ci, probabil, uniunea s-a facut cu armele. Fireste, nimeni nu are curajul sa spuna absolut nimic.Gestapoul e peste tot, mai putin in barurile si cafenelele rau-famate, unde exista un acord tacit intre cutitari si purtatorii de uniforma neagra: “daca ne lasati in pace, nu va omoram!”.Acolo, gestapovistii beau cot-la-cot cu toti vagabonzii si subiectul politica e ocolit cu gratie.Orice regim politic produce la un moment dat vagabonzi.
In mod oficial, pe strazile orasului meu, circula numai membri distinsi ai rasei ariene.De unde insa atatia oameni cu parul brunet ori saten si fara ochi albastri,dar purtand la piept insigna cu marca rasei noastre?!A ajuns rasa sa depinda de o insigna? Cred ca Alfred Rosemberg si Josseph Goebbles se rasucesc in mausoleul lor! Minciuna oficiala e tot mai evidenta, la orice nivel. Insusi conducatorul actual este brunet si nu are ochi albastri, ci negri.
Si pentru ca veni vorba de mausoleu, cel mai mare, care troneaza in Capitala, e –fireste- al monstrului de la care a inceput totul, al celui care a atras toata aceasta nenorocire.Din cauza lui, natiuni intregi au fost calcate in picioare si rasa ariana a devenit oficial din dominanta, unica. Stapanul absolut al svasticii, marele cancelar, Fuhrer-ul Josif Vissarionovici Stalin.
250 de ani de la victoria finala. Totul este perfect, ordinea, disciplina si bunastarea domnesc pretutindeni. Doar ploaia ne mai supara uneori, dar ne-am obisnuit cu ea.


.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!