poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | ÃŽnscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Românesti - Romanian Poetry

poezii


 

Texte de acelaÅŸi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 890 .



Mare e gradina Domnului
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [mircea de stefanesti ]

2005-10-29  |     | 



Te uiti cateodata la televizor ca tot omul.Schimbi canalele indiferent cautand ceva ce stii ca nu o sa gasesti dar iti place cautarea.Din cand in cand prinzi ceva interesant pe doua canale in acelasi timp, rar, dar se mai intampla.Asa mi s-a intamplat mie odata.Unul era un reportaj despre intelectul uman si imensitatea lui in comparatie cu alte animale.Alta era era un talk-show cu binecuscutul muzicolog si artist interpretativ Daddy Fizz.Nu ca as avea eu ceva cu geniile in devenire ale muzicii romanesti ca e si el un fenomen ca vremea,cateodata binevenit,dar de obicei mult si injurat.In ce consta mirarea mea evidenta.Pei pune la un loc fraze de genul"Omul capata capacitati cognitive avansate de la 4 ani" cu "Mi-am bagat 200.000 euro in imaginea mea pentru ca.." si poate ca nu va mai fi asa de greu sa-ti dai seama de cruntul adevar:omul o fi capatand capacitati cognitive avansate de la 4 ani, dar si le pierde pe parcurs ca sa ma exprim "cilivizat" .E greu de presupus ca aceasta functie de fiinta superioara si dominanta pe Terra e permanenta,dar poate e mai bine asa ca e foarte obositor sa fii deasupra fiecarui animal din lumea mare si larga.E foarte stresant.Ma rog or fi unii care or crede ca ar trebui sa ne intoarcem la natura si sa mancam iarba si sa mugem ca vacile.Culmea e ca poate au dreptate ca fara sa gandim am putea trai in plus cateva luni ca oricum nu prea ne exercitam aceasta functie prea des.Nu toti sunt asa ca stiti cu toti vorba aia ca "orice padure isi are uscaturile sale" insa o creanga uscata poate contamina tot copacul,cel putin asa cred eu caci atunci cand, din lipsa de imaginatie si dorinta de originalitate va fi prea mare,prostia va fi o moda,Doamne fereste,cred ca... ce sa mai cred ca intai sa raman cu ideea ca speranta moare ultima.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!