poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-10-10 | | Stăteam pe gânduri, o tresărire ușoară Mi-am ridicat privirea către coroanele copacilor Și mai departe, sus, spre cer...am găsit! Forma norilor mereu în schimbare mă fascina: Acum era o herghelie de cai înaripați Apoi, mai departe, în zare, un profil de copil gânditor Cu ochi mari,cu zâmbet cald. O strălucire nefirească mi-a furat privirea Și am privit și mai departe: Un chip frumos de bătrân se contura,umpluse cerul! Nu numai chip ci și parte de trup ce-mi arăta cu degetu-a dojană Că nu uit frica, că mă-ntristez,că plâng... Când ceru-i limpede! Când dialogul mut era în toi, un vânt pribeag mi-alungă norul Și, am rămas privind în gol... Chipul bătrânului s-a destrămat dar știu, Știu că El e tot acolo sus! Mereu, mereu mă-ndeamnă: Să fiu senină, să nu plâng, Să fur din fericire și ultima fărâmă Că sunt a Lui și El de drag, m-alină! M-alină cu o mână de abur cald. O mână de-adiere ce-alungă negura din suflet- Și din gând...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate