poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-10-03 | |
Bună seara, viață,
pot să stau un pic lângă tine? Nu-ți cer nimic, doar să stăm și noi un pic de vorbă, s-a lăsat noaptea și nu ne-aude nimeni... Nu-ți face griji, nu-mi e frig, pe-acolo de unde vin eu ningea ultima dată... și-atâtea alte dăți. Ne-am acoperit cu pături iluziile, ca să nu ne mai deranjeze atât de inutil. La magazinul din colț se dau sentimente la porție, câte o sută de grame, nu trebuie decât să te nimerești acolo la momentul potrivit. Cu puțină chibzuială îți ajunge pentru o săptămână. La radio tocmai se anunță un accident, s-a sinucis cineva - ce ți-e și cu nebunii ăștia - oare o fi apucat să ne lase ceva prin testament, vreo vorbă bună, așa, măcar de bun rămas? Oamenii vorbesc, vorbesc mult și tare. Și am auzit că s-au trasat benzi de circulație pe drumuri. S-au pus și semne, să nu ne încurcăm unii pe alții. Cineva a încremenit într-un gest pe care îl repetă la nesfârșit și tot încearcă să-mi spună ceva despre iubire. Să mergem împreună către casă, că s-a anunțat vreme bună de stat pe gânduri. Dați liniștea mai încet, vă rog!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate