poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2024-04-06 | |
Înger, Fledermaus, spune-mi,
Ești peștele mort și magic din lac? Ești prințesă cu tocuri înalte Innotand pe Kanalratte? Ești ce-a visat Frieda heut' Nacht? Ești fantasma ce vreau să fi când sunt eu bolnavă, în pat? Îmi place să imaginez Frunți crunte Ochii peste cap Cherubim și Seraphim Exact ca în biblie Șerpi în cizme și Dialecte din Londra în guri galbene. Îmi place să-mi masez fața și să zbor în cearșaf Noaptea pe blocurile cu vânt și praf de Sahara care vin după ploaie în orașul german în care dorm și mănânc. Stau păsările ca un papuc în cotul ei în cotul lui în cotul meu în cotul tău Stai, hai, în visul meu Hai simte degetul meu Cum râde Când se lungește și îmbracă cu mănuși lungi Albe frumoase Îmi plac toate esteticele Și știu că vrei, poate, și tu. Dormi cu mine când am Scharlach Mă îngrijești și faci ca animalele Râd și sunt bebeluș cu fontanela murdară. Un leu, o vulpe, un lup, un câine, um șobolan, un paianjan, o pisică, un șarpe, un țânțar, un liliac. Ling un gândac.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate