poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2024-03-31 | |
optimismul nu mi-e în sânge
e posibil în fiecare zi să-mi retrag cuvintele apărătoare nisipul precum și dureros ostaticii sunt violați funcție de vârstă sau torturați de jumătate de an Sinoar, islamistul s-a înconjurat de cadânele noastre vrea să guste diferența dintre femei evreice și cele islamice, violându-le în grup chiar dacă sunt salvate într-o afacere fără acoperire nici un caz suflet pentru suflet... ci 10 de teroriști cu sângele nostru pe mâini dați în schimb, din închisori noi de gândim la Moșhe care a dus poporul evreu în țara promisă de Dumnezeu! în Coran e scris de 73 de ori Israel, nu Palestina... atacați din trei părți, de jur împrejur 120000 de milioane de dușmani! oare ce înțelege lumea când la noi sunt 3 milioane de palestinieni cu buletin israelian...cu care conviețuim, spitalele sunt conduse de ei, chiar săptămâna asta soțul meu fiind internat la spitalul Carmel, nu am auzit decât limba arabă între cei care ne ajută în operații! Haifa e plină, la fel cum România e despărțită de Moldova... dar la noi jumătate de țară e deșert!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate