poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2023-07-06 | |
Moldova de peste Dobrogea (mea)
11 mai 2009 (poem nemodificat decât la paranteze) Rusia nu e a lor pentru că sunt două continente în suprapuneri de credințe limbi etnii care nu îi vor pe muscali orice ar fi România nu e numai a noastră ci este și-a basarabenilor Prutul (cu Nistrul) a(u) fost linia-ntâi pe care Europa s-a ferit ca înapoiatul Orient asiatic să nu propage molime și să deruteze civilizația încă din zorii istoriei De fapt și de drept peste litoralul dobrogean mai avem mult de umblat caii după un pământ bun mieii după pășuni grase morile pe râuri turiștii pe la crame investitorii-n Basarabia și pe copiii noștri-n loc sfânt cu mănăstirile lui Ștefan ca să-ncheiem destinul întregirii neamului până la fosta Olbie din statul lui Burebista ______ (Parcă nici n-ar fi textele mele, uite, să le ia cine vrea, duce-m-aș peste Prut Deja am renunțat de pe 26 aprilie 2023 să-mi mai scot altă carte de identitate, rup contractul și cu banca în acest iulie, financiar nu voi depinde de un suprastat UE Într-un stat euroatlantic, România de azi, nici o palmă de pământ, niciun plaur din Delta Dunei Rele nu mai e decât UE NATO, scrie și dinamitare în caz de război, pe Ro este alert, mulțimea-i inclusă de boți Așa că m-aș duce din luna cuptor să lucrez în Rep. Moldova, măcar nu-i încă a Vestului vreau acte în regulă, vreau să scap de Ioha, Ciolacu, "România educată" băgată pe gât, vreau din nou "carte de muncă", nu contract, vreau să apăr pe viitor un stat independent, nu vreau nicio unire România - Rep.Moldova, vreau să nu fim șterși până-n Nistru detot)
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate