poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2023-05-22 | |
Dumnezeu este surd și pentru a-i spune ceva trebuie să scrii pe hârtie. Așa am citit în poeziile bune. Și cad în cea mai a dracului depresie. Ultima mea spusă pe hârtie e un bilet prins cu magnetul pe frigider – să iei pâine!
Dumnezeu nu joacă zaruri, spune Einstein încercând să facă praf cuantica lui Born. Și mie tocmai întâmplarea mi-a pus pe tavă adevăruri și iubiri. Și dezamăgiri, bineînțeles. Dumnezeu este mort, spune Nietzsche. Și într-o noapte am aflat pe propria piele că rătăcim în pură iluzie. Ceea ce ne-nșală e mai important decât adevărul. Contează doar cum ne-am cheltuit credința și nu unde am ajuns. Dumnezeu este dragoste, spun creștinii de-a valma și eu mă pierd în teoria disonanței cognitive. Oamenii nu pot fi nefericiți pe perioade mari de timp. Mai am puțin pentru a crede că de fapt dragostea nu e decât o forma a sindromului Stockholm. Dumnezeu e ceea ce facem fiecare din propria singurătate. Am citit undeva demult.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate