poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2020-08-28 | |
Învelișul 1
O suprafață care nu se sinchisea de celelalte. Aici se ieșea mai des din balamale, dar cât să nu sufere întregul. Zgomotul era simultan cu muzica vieții; liniștea, sedusă și abandonată. O moară, sursă de ambiguități și deziluzii, toca încontinuu vecinătăți fragile. Învelișul 2 Aici învelișul era fierbinte și prietenos, năvalnic, până la proba contrarie. Cineva luase lecții de dicție remarcabile și încerca să pună separatoare între sunete. S-a poticnit într-un „a” amărui. Învelișul își păstra consistența. Învelișul 3 Exclusă era orice eșuare. Scafandrii, doar purtători de lumină. Învelișul 4 Se mai păstrase câte o palmă de pământ, cât pentru arbori, cât pentru flori. Aerul se pregătea pentru păsări. Învelișul 5 Se pornise o simulare pentru intrarea în miez. O poartă albă doar pentru intrare. Se prelungea muzica vieții. Învelișul 6 Un strat protector pentru toate adâncurile rămase în beznă. Miezul O strălucire cât pentru toate lumile încă neinventate.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate