poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2020-01-14 | |
Dacă ar exista
o zi a sincerității, preoții ar trebui să facă ore suplimentare fiindcă bisericile ar fi pline cu oameni care vor să se spovedească! Într-o astfel de zi, unii preoți ar da niște canoane la care Dumnezeu ar rămâne... interzis!... De ziua sincerității doar mamele ar rămâne în elementul lor. De ziua sincerității machiajul nu există, iar majoritatea directorilor și-ar concedia secretarele, întrebând nedumeriți: “Cine ești dumneata?” De ziua sincerității străzile ar fi pline de lume dar foarte rar vei întâlni un OM! De ziua sincerității politicienii își iau liber și rămân acasă cu telefonul închis! De ziua sincerității vor face comerț doar câteva băbuțe care vând lapte, ouă și pătrunjel. Market-urile vor fi închise pentru deratizare! De ziua sincerității vor fi prea puține îmbrățișări și vor domina mutrele acre! Ziua ce va urma zilei sincerității va fi ziua despărțirilor ziua divorțurilor ziua rupturilor diplomatice... Practic va fi prima zi de război!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate