poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2018-12-04 | | 1. de Moș Nicolae și de Moș Crăciun se mănâncă miez de nucă și pâine cu magiun din coaja de nucă se fac corăbii pentru copii încărcate cu saci cu vise și multe jucării de pe acum dau bice-n urare anul care vine să fie cel mai bun cu prunii în floare și via roditoare și tot ce se atinge de raza de soare să fie cu sănătate, cu trăinicie și bucurie nu te lăsa păcălit(ă) că mai este până la Crăciun ce-s alea 21 de zile de trei ori 7 ani de acasă cu țigla pe casă de Moș Ncolae o pălărie magică de paie cu blană de oaie și-o urare de sănătate, prietenie și recunoștință cu vise și sufletul din copilărie ție și lui Văsălie să-ți fie toată iarna aceasta care începe acum bună de drum noi suntem bine porniți pe jocuri ușoare și plimbări scurte în ore astrale istorice sau peninsulare 14:57-15:04 12:21, 13:31, …15:51 Că dacă ceștile mele de cafea sunt acum martore-n albumele cu fotografii din cele câteva mii s-au remarcat câteva sute câteva zeci sunt pline de cărări pe care personajele ajung la mare fiecare după chemare atunci dacă-mi scapă ceva acum n-o fi cu supărare La multi ani! și binele să aibă sorți de izbândă că răul și certurile stau mereu la pândă mai ales acuma de Centenar când peste tot se fură la cântar de la real până-n imaginar... 2 la piept o rană-și lăsase motivul într-un colind pion e4 gambitul regelui departe începutul acesta albul atacă tâmplele negrele gândurile Constanța, marți, 4 decembrie, 2018 (spune-le tu, inimă) vorbeşti cu mine uită-te-n ochii mei să vezi tot Adevărul la farul albastru, ieri au venit cocorii şi uite aşa mi-am adus aminte că tu-mi trimiteai câte-o scrisorică de lângă acasă 3. pe vremea florilor de sălcioară din lanul de secară din arhipelagul clipelor lungi s-a născut Peninsula la intersecţia Stradelei şi-a Citadelei Adela Vorbesc mai puţin, ascult mai mult. voiam să pun un video cu răsăritul din sărbătoare la mare merită să zambeşti Adela e una/ nu-s două la fel/ vei afla/ cât de curând când taci stiu că faci bine când vorbeşti stiu că faci şi mai bine traieşte aşa cum trăiai când mi-ai scris prima oară singură-ţi bagi umbrele-n casă deschide ferestrele aeriseşte şi-ai să vezi ce de lumină vine toate se întâmplă primavara asta am plantat meri gata fumăm o pipă acum bem şi-o cafea am să-ţi fac un portret din fugă scumpă la vedere ca luna uşile uşile cu înţelepciune să luăm aminte am început să înţeleg de ce te însoţeşti tu cu clipele lungi poate câinele să latre că la mine pe brişcă tot cântec ajunge Constanţa, vineri, 7 decembrie, 2018 (Stradela, Filofteea şi Adela, La mulţi ani!)
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate