poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Romnesti - Romanian Poetry

poezii


 

Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1781 .



Reflecții
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Nicu al Popii ]

2018-09-16  |     | 



Reflecții pentru cine vrea să citească

1. Când ți se face o nedreptate nu căuta rezolvarea în justiție, surpriza poate fi mai dureroasă decât însăși nedreptatea (cazul rovineta)!
2. Dacă dorești să înveți pentru a-ți spori performanța profesională nu te aștepta să ocupi un loc pe măsura competenței, altele sunt criteriile de promovare.
3. Nu împărtăși tainele tenebroase celui mai bun prieten, într-o situație critică el este primul care te va trăda.
4. Sunt om și nimic din ceea ce este omenesc nu mi-e străin, am greșit cu vorba, gândul, fapta. Azi, voi care ridicați piatra și-o aruncați pentru a lovi, nici responsabilitatea păcatului n-o mai recunoașteți.
5. Nu renunța la aspirațiile tale chiar dacă niciodată nu le vei vedea împlinindu-se.
6. Oamenii sunt nedrepți, doar universul e moral. Perseverând, s-ar putea, când te aștepți mai puțin, să ți se recunoască meritul.
7. Vor să mute pietroiul din loc și oamenii, din dorința de a se arăta utili, acționează bezmetic, în toate direcțiile. În astfel de împrejurări este nevoie de un lider (om de stat) care să direcționeze efortul. Cine l-ar mai accepta azi?
8. Ni s-a spus că terorismul se datorează antagonismului dintre religii, civilizații. Cauzele sunt mult mai virulente, urâte , murdare.
9. În lupta contra terorismului bugetele cresc an de an, dar acesta în loc să diminueze, mai mult se răspândește. Când se va dezvălui și trata diagnosticul adevărat? Un posibil răspuns : când bugetele vor scădea!
10. După ce fostul meu coleg și prieten a murit pe neașteptate (Vasile Diaconescu) am început să-mi fac ordine în lucruri.
11. A spune că există „marțieni” cumsecade este ca și cum te-ai întreba dacă lupii sunt blânzi cu mieii. Și totuși cei care se convertesc la ortodoxie au un dram de umanitate.
12. Libertate, egalitate, fraternitate, sloganuri pentru manipulare. Acceptați-vă statutul de sclavi și când vă apucă disperarea urmați pildele lui Esop sau sacrificiul lui Cristos și dacă nici atunci nu mai suportați acționați precum Spartacus.
13. Când aud vorbindu-se de cultură îmi vine să trag un ... vânt! Dacă vă scandalizează afirmația mea luați aminte la cine decide în cultură, la toate nivelurile.
14. Doar în matematică 1+1 = 2 În economie 1+1 poate fi oricât.
15. Ceea ce o femeie leagă cu f ...armacia ei ... nici o sută de bărbați nu dezleagă!
16. Când prostul primește o funcție de conducere roagă-te lui Dumnezeu să te ferească de furia lui.
17. Cu cât o persoană strălucește mai mult pe afară, cu atât este mai goală pe dinăuntru.
18. Minciuna este adevărul nostru, al politicienilor.
19. M-am întrebat adesea, pentru un conducător ce este mai important, loialitatea sau profesionalismul subalternilor?!
20. Fă-le propuneri avantajoase și –i poți jefui pe proști și pe lacomi!
21. Culmea paradoxului, cel mai corupt individ este premiat pentru lupta anticorupție!!!
22. Este celebră cugetarea “Somnul rațiunii naște monștri”! Eu spun că și neputința naște monștri!
23. Regina Angliei înnobila pirații care îmbogățeau visteria țării. ”Regina” noastră, premiată de străinătate, i-a adunat pe ai noștri la ”mititica”. Între cele două, cine își iubea cu adevărat, țara?
24. Un conducător înțelept acceptă să fie sac de box, mediator, nu să răspundă loviturilor sau provocărilor nedrepte cu aceiași monedă.
25. Între a fi și a avea trebuie păstrat un echilibru. Din păcate conducătorii noștri sunt preocupați doar în a avea!
26. Răul și binele sălășluiesc în egală măsură în mine.
27. Cel mai de preț lucru pe pământ este viața și tocmai pe ea o batjocorim cel mai mult. Singurul cadou important pe care l-am primit vreodată a fost viața.
28. Dacă știi să asculți ai șansa să fii iubit, ascultat, respectat sau chiar să ajungi un om important pentru comunitatea din care faci parte.
P.S.
1. Marx spunea că munca l-a format pe om. Aiurea!!! Munca e doar pentru proștii ca mine!
2. Mulțumesc doamnei Alexadra Tătar pentru sugestii.

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!