poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | ÃŽnscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Românesti - Romanian Poetry

poezii


 

Texte de acelaÅŸi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1733 .



Uitându-mă la trecut
personale [ Jurnal ]
partea a 7 a

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [costydinpielesty ]

2018-03-18  |     | 





Uitându-mă la trecut

partea a 7 a


La o săptămâna după, Ariana trebuia să plece la o vară de a ei într-un oraș învecinat și l-a întrebat și pe Niky dacă vrea să meargă cu ea,îți dai seama că a fost de acord căci acolo puteau să stea liniștiți căci nimeni nu-i deranja. Vara sa și cu prietenu-l acesteia au fost singuri care au înțeles relația lor și i-au ajutat mereu chiar de multe ori mințind pentru ei. Cei doi s-au întâlnit la gară au luat două bilete și o integramă și s-au dus să aștepte trenul la linia care era afișată, stând și așteptând au auzit că trenul cu care trebuia să plece era tras la altă linie, au luat-o la fugă căci mai aveau câteva minunte și spunându-le ceva de dulce celor de la CFR s-au urcat în tren. Erau nerăbdători să ajungă dar cum trenurile erau învechite mergeau de parcă erau trase de caii sau așa li se păreau lor care doreau să fie împreună. Într-un final au ajuns la vara Arianei aceasta primidu-i cu brațele deschise fiind bucuroasă că în sfârșit au ajuns și pe la ea. Mary căci așa o chema pe vara lui Ariana le-a dat bani și i-a trimis să cumpere ceva de ronțăit,pâine și suc, dar Ariana pe lângă semințe,pâine și sucul ei preferat fanta fructe de pădure aceasta mai avea o poftă adică să cumpere salam de vara care îi plăcea mult. După ce s-au întors de la cumpărături au pregătit să mănânce căci în cei doi urla foamea, Mary era fericită când îi vedea pe cei doi împreună și văzând cât de fericiți sunt nu-i venea nici să mănânce. După masă s-au pus în miljocul patului la tocat de semințe și ascultând cum Ariana povestea întâmplările celor doi de până acum, Mary fiind mereu curioasă cum s-au cunocut și prin câte au trecut. Au stat ei la povești dar se făcuse târziu și Niky urma ca adoua zi de dimineață să meargă la muncă așa că Ariana și Niky s-au retras în altă camera și s-au așezat în pat dar nu aveau somn nu le venea să creadă că sunt împreună și nu mai trebuie să se ferească de nimeni că îi va prinde împreună. A fost o noapte nebună în care s-au sărutat îndelung, gura lui Niky coborând ușor spre sfârcurile inteposate ale Arianei apoi coborând mai jos spre buric excitând-o la maxim, erau în al noule cer,era o noapte mirifică care a durat până târziu. După ce s-au liniștit puțin Ariana l-a luat în brațe și au adormit câteva ore. Dar somnul frumos al celor doi a fost zdruncinat de soneria telefonului care îl anunță pe Niky că trebuie să se trezească să plece spre serviciu, au mai apucat câteva clipe să-și trăiască iubirea prin săruturi și câteva nebuii ale lor până când din nou soneria telefonului îi deranja căci se făcuse târziu și s-ar putea să întârzie la muncă. A sărutat-o dulce lăsându-i ușor caputul ei mic pe perină, ea băgându-se ușor in păturică și ghemotindu-se să nu îi simtă lipsa zicandu-i acestuia un sincer "te iubesc" și că o să-i fie dor de el,apoi Niky a plecat fericit pre serviciu.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!