poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | ÃŽnscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Românesti - Romanian Poetry

poezii


 

Texte de acelaÅŸi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2077 .



Uitându-mă la trecut
personale [ Gânduri ]
partea a 5 a

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [costydinpielesty ]

2017-11-04  |     | 



Uitându-mă la trecut


partea a 5 a





Urmau câteva zile minunate pe la sfrasitul lui iunie când Ariana era singură acasă o jumătate de zi, căci mama acesteia era internată în spital la un control iar tatăl ei lucra de dimineață. Așa că a pus la punct un plan cu Niky cum să vină la ea și cum acesta să își schimbe turele ca să fie mai mult împreună.Trebuia să vină la ea imediat după ce tatăl ei pleacă căci nu putea să vina mai târziu că se trezeau toți vecinii și îl vedeau,deci era cam pe muchie de cuțit planul făcut și trebuia respectat întocmai.
Când iubirea este mare învinge tot și teamă și frică și oboseală,așa se face că Niky în acele momente era condus de iubire și nu își de dea seamă în ce pericole se bagă, Ariana nu împlinise 18 ani. Lucra în acea săptămâna tură după masă și trebuia să facă un efort dublu acela de a veni din afara orașului, căci nu locuia în oraș, dimineața la Ariana iar după aceea să plece la muncă dar nimic nu-l putea să-l împiedice să ajungă si sa stea la micu lui "pui de porumbel".
Într-o dimineață pe la orele șapte ale diminetei Niky se afla pe străduța care ducea la Ariana iar aceasta îl aștepta îmbrăcată si zgribulita într-un maieu trasparent și cu ochii închiși de somn la jumătatea străzi. Când a ajuns lângă ea Ariana i-a sărit în brațe sărutându-l de fericire, au plecat repede în casă ca să nu-i vadă careva și s-au băgat în patul cald și pufos al acesteia. Au stat câteva ore împreună în care își povesteau câte ceva iar mâinile lui Niky se plimbau pe corpul fin al Arianei încercând amândoi să trăiască clipe de ne uitat. Pentru că acele câteva ore doar îi făcuseră să se încingă și ne mai având timp de mai multe au plănuit ca seara următoare Niky să doarmă la ea, adică să vina pe furiș fără să-l vadă tatăl Arianei. În seara următoare pe la orele unsprezece Niky a ajuns la o prietenă de a lui Ariana unde această îl aștepta, au mai stat împreună la o glumă la o alta apoi cei doi au plecat spre casă ,în fața porți, aceasta s-a dus să vadă dacă tatăl ei a adormit,apoi sa întors să-l ia.Au intrat repede în cameră, s-au îmbrăcat în pijamale și sau băgat în pat, s-au luat imbrate încercând să adoarmă dar de unde somn nici oboseală nici ora târzie nu-i trăgea să adoarmă așa că și-au mai povestit câte una alta dar miresmele iubirii i-a dus iar la săruturi dulci și mângâieri tandre făcându-i să simtă într-un vis unde doar ei doi erau și puteau să își dea frâu la orce nebunie le trecea prin cap. Înspre dimineață după atâta joacă au adormit unul în brațele celuilalt, nici nu adormise bine că Ariana a trebuit să se trezească ca nu cumva tatăl ei să vina la ea când plecă la muncă să-i spună ceva, găsindu-l pe Niky în patul ei. S-a dus să vadă dacă acesta a plecat apoi s-a întors în pat lăsând veioză aprinsă uitându-se cum Niky doarme liniștit ca un prunc,l-a sărutat pe frunte și la mângâiat ușor pe obrajii. Când s-a luminat de ziua aceasta s-a dus la magazin să cumpere ceva ca să-i pregătească iubiri ei micul dejun,dar văzând că acesta încă doarme s-a pus din nou lângă el adormind și ea. Și cum dormeau ei liniștiți în brațele celuilalt s-a auzit că strigă cineva la ea, speriați nu știau ce să faca, Niky s-a ghemuit în plăpumioară stând nemișcat ca să nu se observe că e cineva, era tatăl ei care venise să-i spună că în ziua aceea trebuia să treiere grâul. La nici oră după ce a plecat din nou se aude poarta trântind, venise iar el să i-a sacii de data asta,cum stăteau ei și așteptau să vadă dacă a plecat se aude cum se deschide ușa la sală apoi cea de la cameră, Niky ghemuit în spatele Arianei tremura de frică dar încerca să se stăpânească că să nu fie observat. Tatăl lui Ariana stătea în ușă și vorbea cu ea spunându-i să fie pregătită pentru mai târziu când o să vină cu grâul, deodată inima lui Niky a început să bat de parcă vruia să iasă din piept și gânduri negre îi treceau prin minte când o întreabă de ce stă plapiumiora așa ghemotita, dar o sclipire de a Arianei a făcut ca totul să fie bine, spunându-i că îi era cald și nu a putut să mai stea acoperită. În secunda următoare aceasta sa și ridicat din pat și ieșit cu acesta afară intrbandu-l unde să pregătească locul unde să pună grâul, după ce poarta sa auzit din nou trântindu-se a răsuflat ușurat și s-a ridicat din pat lund-o pe Ariana în brațe sărutând-o și spundu-i"Bă noi nu suntem normali".

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!