poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | ÃŽnscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Românesti - Romanian Poetry

poezii


 

Texte de acelaÅŸi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2028 .



Uitându-mă la trecut.
personale [ Jurnal ]
Partea a 4 a

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [costydinpielesty ]

2017-11-02  |     | 




Uitându-mă la trecut.

Partea a 4 a



Cei doi au mai stat puțin până să se bage la somn ne venindu-le să creadă unde sunt și prin ce momente au trecut, erau fericiți dar mai mult Niky care nici în visele lui bune nu se gândea că va dormi în aceea seară în patul iubitei lui. Dar Dumnezeu a vrut să-i dea după atâta suferință și atâtea necazuri și o bucurie, o întâmplare minunată și plină de peripeții care niciodată nu o va uita. O altă fază tare era că Muscă trebuie să trezească doar după câteva ore că să plece acasă căci părinții lui stiau că este la banchetul școlii de sfârșit de an și pentru că era târziu nu avea cum să-i anunțe că nu ajunge acasa.

Dupa ce Niky a luat perinica în brațe și și-au spus noapte bună s-au întors spate în spate și au adormit, dar după nici o ora acesta pierduse perinica și a început prin negura să o caute,pipăind prin pat la trezit și pe Muscă speriat al băiat că nu știe ce se întâmplă dar până la urmă au găsit-o și până dimineață au dormit liniștiți. Liniștiți au dormit ei până la ora 4.30 când telefonul lui Niky era programat să-l trezească ca de obicei să plece la muncă, făcându-i pe aceștia să sară fulgerati din pat, Niky aproape luând în brațe soba Arianei căci nu știa pe unde este iar Muscă nu știa ce sa mai întâmplat și de data asta. Alarma telefonului totuși a fost bună căci Muscă urma să plece spre casă, dar ca să vezi hainele nu se uscasera și nu avea în ce să se îmbrace, așa că au trezit-o pe sărmana Ariana să încerce cu fierul de călcat să -i facă hainele cât de cât să poată să le ia pe el. După ce Muscă a plecat Ariana a venit la Niky să-l întrebe și pe acesta când să-l trezească, acesta spundu-i că ar fi bine până în ora 9 ca să aibă timp să ajungă la muncă. La trezit mai devreme cu o jumătate de ora cu un sărut dulce și spunându-i că are o veste proastă pentru el nici hainele lui nu se uscasera, așa că a făcut o glumă pe seama lui că o să plece la muncă așa cum îl făcuse mama sa. Până la urmă a găsit aceasta o soluție imbracandu-l în niște haine de ale ei, bine arăta ca o puicuta bună de tot dar ce să-i faci trebuia să plece la muncă, se mulțumea și cu acestea. Au mâncat împreună și au privit puțin la televizor după care Niky și-a cerut scuze părinților lui Ariana de deranjul făcut și a plecat spre serviciu. Ariana la însoțit până la strada principala râzând în continuare de el cum este îmbrăcat și de aventura prin care au trecut reamintindu-i replica < Ba voi nu sunteți normali>, s-au luat în brațe sarutandu-se îndelung fiind amândoi cu inima fericită după o asemenea întâmplare. În drumul până la muncă în mintea lui Niky i se derula toată întâmplare din ziua ce trecuse, întrebându-se să fi fost noroc sau voia Celui de Sus, totuși după aceea puțin câte puțin viața sa s-a schimbat în mai bine și cu mai multe aventuri trăsnite.



.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!