poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2017-01-05 | |
- Mor, țațo, cremenalul, m-a subjugat mintal!
Visez cum șade-n poartă venit pe după deal Într-o șaretă roză, trasă de niciun cal Cu lampe, cu lumini, cu pufnete și lanțuri Ce n-ai văzut la bâlci, la horă, pe la danțuri! Cu roți ca la scrânciob care nu dă pân șanțuri Ci zboară, nu știu cum, n-atinge de pământ De stă proptite-n aer cum șade duhu' sfânt La popa la tablo, fără nimic sub fund. Și vine de mă cheamă, cică să ies degrabă Că n-are să stea mult, mai are ș-altă treabă Tu, Mițo, fă, discreto, zice, mă coborâi p-o rază La modul personal tu viața-mi luminează Că mă orbi fatal privirea ta cochetă Vreu să te ieu nevastă, la mine pă planetă - Da' cine-i, fa, aiesta, îi de pe ici-colea?! - Da', nu știu, fa, să-ți spui, că nu-i dân mahala Pare picat din lună, dacă te uiți la strai Și, țațo, ce ochi are! Ce gură... și ce grai! - Ai, fa, tu ești nebună?! De te-o afla Vasile Îți jur cinstit, pă carte, n-apuci să mai ai zile... Ș-apoi ce faci cu casa, cu porcii, cu grădina Cin' l-o opri pe Vasea, ca să nu-și bea chenzina Ș-apoi cum faci cu via, dân deal, d-aveți la nuc... - Fă Leanțo, nu știu cum... Da' cre' c-o să mă duc!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate