poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2016-09-23 | |
Liga Scriitorilor Români – Filiala Mureș, organizează în perioada 1 octombrie – 5 decembrie 2016, concursul de creație artistică pentru copii „SCRISORI PENTRU MOȘ CRÃCIUN”.
Concursul va fi structurat pe două categorii, literară și plastică, corespunzător următoarelor categorii de vârstă: - - 6 ani – creație plastică - 6-10 ani – creație literară și creație plastică; - 10-14 ani – creație literară și creație plastică; - 14-18 ani – creație literară și creație plastică; Lucrările literare, redactate cu diacritice, în format Times New Roman, la 1,5 rânduri și corp de literă 14, o singură lucrare pe maxim două pagini de fiecare concurent, vor fi transmise până pe data de 5 decembrie 2016 pe adresa de email: mihaela.rascu@yahoo.com Lucrările plastice, (desene, grafică, picturi, planșe, colaje, fișe, etc.) realizate prin orice gen de tehnică pe format A4, vor fi transmise până pe data de 5 decembrie 2016, pe adresa Liga Scriitorilor Români – Filiala Mureș, Rașcu Mihaela, Bd. 1 Decembrie 1918, nr.43/7, Tg.Mureș, jud.Mureș cu mențiunea „pentru Concursul Scrisori pentru Moș Crăciun”. Toate lucrările vor fi însoțite de o fișă personală a participantului la concurs, care va conține obligatoriu următoarele date: - Nume și prenume participant - Adresa de domiciliu - Nr. telefon - Adresa email - Vârstă, (unitatea de învățământ, clasa/grupa – unde este cazul) - Acordul dreptului de publicare Lucrările care nu vor respecta toate cerințele regulamentului, nu vor fi înscrise în concurs. Jurizarea va avea loc în perioada 6 - 15 decembrie 2016, iar câștigătorii desemnați, vor fi recompensați cu premii în cărți și diplome. Atribuirea premiilor va avea loc într-un cadru festiv, în data de 17 Decembrie 2016.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate