poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2016-07-17 | |
. Când e vorba despre sine, chiar și înțeleptul e părtinitor.
. Mintea descuiată ține gura zăvorâtă. . Simțul umorului este pentru istețime ceea ce este năutul pentru cafea: un înlocuitor ieftin. . Ideile se fură, dar nu și deșteptăciunea. . Mai nou, icoanele plâng, păcătoșii... râd. . Atunci când tac, oamenii își spun doar lucruri care plac. . Lucrurile inutile sunt trainice, iar proștii, longevivi. . Frica poate fi învinsă doar cu pieptul deschis. . Singurătății îi prefer compania, ca să fiu eu generalul. . Răul cel mare ni-l face dușmanul. Prietenul... e milostiv: ne face răul cel mic. . Banul și comportamentul trădează caracterul. . Am încredere în prieteni, dar nu le împrumut bani și nu le încredințez secrete. . Recenzie: ocazie de a bate câmpii, la apariția unei cărți. . Mânați de ambiții deșarte, oamenii sunt frunze uscate, purtate de vânt. . Izbânda egoistului e predestinată eșecului. . Mulți sar semenilor în ajutor doar ca să-și arate mușchii. . Necazurile celorlalți ne transformă din prietenii lor în amicii lor. . Sărăcia minții e muma sărăciei. . Munca în exces are și o parte bună: combate depresia. . A gândi la unison cu alții nu înseamnă a gândi conform cu adevărul. . Vrei putere absolută, dă-i omului pâine și circ, dar nu și răgaz de gândire! . O carte e lucrul cel mai de preț; când cititorul e însuși autorul! . Avem nevoie să credem în oameni, dar nu orbește. . Cu cât știm mai puțin, cu atât conferențiem mai mult. . Prostu-i prost: nu-i priceput nici măcar în materie de prostie. . Când ai bani, totu-i posibil: și stând pe loc poți înainta. . Din rutină, multe lucruri se pot face. Și tot din rutină, nimic nu se poate realiza. . Divorțul lasă gol în stomac; în inimă, ușurare! . La noi, toți suspecții sunt vrednici de stimă. . Pe măsură ce ne credem mai buni, vedem tot mai multe nereguli în jur. . Numai dăruind, bogăția personală crește în valoare. . Nevinovați: marii corupți ai vremurilor noastre. . Glumele cele mai bune se fac pe seama altora. . Inteligent este omul conștient de propria prostie. . Ne oferim să dăm sfaturi. Cu osebire, când nu e cazul. . Marile greutăți umerii neputincioși le poartă. . Ajutorul umanitar îi face mult bine celui aflat în nevoie și mult mai mult bine celui care îl oferă. . Ca și creierul, ogorul nu dă roade neirigat. . Rugina se ia de la pom la pom și de la om la om. . Act de eroism: profesorii predau până ce se predau. . Știm mult mai puține lucruri despre noi decât știu alții. . Povara rușinii o duce tot cel înșelat. . La bătrânețe, copilul din noi e și mai vioi! . În ziua de azi, e mai lesne să furi decât să muncești. Asta nu înseamnă că toată lumea alege calea mai ușoară. . Când arogantul mustăcește, universul hohotește. . Fă-ți soclul în timpul vieții, dacă speri să fii venerat! . Om virtuos nu este omul lipsit de vicii, ci acela cu cele mai puține vicii. . Alegerea între bine și rău înseamnă impunerea binelui.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate