poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2016-01-11 | |
. Pentru un pumn de arginți, mulți ar fi în stare să dea tot aurul țării!
. Prin rațiune poți cunoaște lumea. Pe tine însuți mai puțin. . Grijile ne tot apasă, până ce nu ne mai pasă. . Lumea trebuie să corespundă visului comun, nedeformată de coșmarul unuia sau altuia. . Dând la spate necazurile, instinctiv le facem loc altora. . Răutăcioșii pe unii îi contaminează, pe alții îi ambiționează. . Biciul limbii ustură la inimă. . Poarta spre niciunde e larg deschisă oricui. . Prieten îți e acela care îți vrea binele, iar aliat, acela care nu-ți vrea răul. . Oglinda nu te minte, e numai invidioasă pe frumusețea ta. . Bălăriile își scot capul din șanț; când nici nu te aștepți, din gura omului. . Poți urî până la moarte, dar să iubești poți până dincolo de moarte. . Poveste dusă până în mormânt este iubirea, dacă nu cumva ia sfârșit chiar în noaptea nunții. . Vezi cum păcatul calcă a popă?!... Poate vorbesc cu păcat. . Eșecul ar trebui să fie numai pod peste o apă. . Lucrurile bune mi se întâmplă și datorită altora, nu numai datorită mie; lucrurile rele mi se întâmpă numai din cauza altora, nu și din a mea. . Reușita în viață, ca și la școală, este rodul lecțiilor învățate. . La capătul răbdării și puterii, stă la pândă o nouă încercare. . A căpătat certificat de nevăzător: și-a vopsit bastonul în alb. . Alaltăieri am fost rău. Ieri am fost bun. Astăzi nu sunt eu. . Mare sărbătoare la el acasă: își primenește sufletul! . Golul, ca și povara din suflet, atârnă la fel de greu. . Când răcește, omul se tratează cu carmol, când se răcește, este tratat cu formol. . Zâmbetul înseninează chipul, luminează spiritul, dar și camuflează chinul. . Ca să te vezi exact așa cum ești, pune-ți pe nas ochelarii rivalului. . Moartea: nonsensul care dă sens vieții. . Atunci când viața ta nu merge atât de bine pe cât ți-ai dorit, bucură-te de binele celuilalt ca și când ar fi al tău. . Să spui celor din jur ceea ce vor să audă, numai dacă tu crezi în ceea ce le spui. . Puțini sunt cei care mă iubesc cu adevărat. E de apreciat însă că sunt sinceri, fiindcă ei știu că nu am atâția bani încât să merit iubirea lor. . Pe caniculă, doar lacrimile mai udă pământurile, nicidecum sistemele de irigații. . De frica fricii, ne evităm până și pe noi înșine. . Părerolog: un om cu păreri, dar fără opinii. . Viteazul luptă sub drapel, falsul critic sub pseudonim. . Analistul politic emite adevăruri verificabile, dar pe care, din păcate, nimeni nu are timp să le verifice. . Succesele altora ne deschid ochii, ale noastre, ne orbesc. . Mai bine ca acasă, nu se doarme decât la sala de lectură. . A te umili în dragoste e totuna cu a te înnobila. . De teamă să nu dau în gropi, evit asfaltul. . Eu sunt cel ce sunt, nu și cel ce fac. . Când ridici tonul, îți exerciți neputința. . Cel mai sigur loc din lume este cel din inima ta. . Încă o farmacie apărută sporește numărul de ipohondri. . Prieteniile pot fi îndelungate, dar nu fără de sfârșit. . Dacă azi primești o palmă cu zâmbetul pe buze, mâine pregătește zâmbetul pentru a primi două. . Nu putem vorbi de trădare acolo unde nu a existat jurământ de credință. . Trăim în secolul fricii. Ne este frică de oameni, de animale, de țânțari, de lighioane, și ne ferim cât putem, dar, niciun moment, de noi înșine. . Progresul tehnologic e acel motor supraturat al omenirii. . Bălegarul de grajd îngrașă soluri, gunoiul menajer, conturi. . În viață, ca în circulația rutieră: una e să depășești și alta să fii depășit.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate