poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2015-08-15 | | ies din pământ viermi grași se târăsc pe lângă ziduri bătrânii spun că așa ceva nu au mai văzut dacă neobservându-i îi calci nu-i poți strivi sunt cauciucați nu fac niciun rău se târăsc și apoi dintr-odată dispar dimineața vezi doar dâre groase aluziv colorate un graffiti palid și straniu dacă ai curajul să-i iei în palmă îți lasă senzația că îți intră în piele deși lunecă și îi scapi pe jos gândeam că n-or fi de pe aici or fi fost aduși de meteoriți sau cu ploaia de săptămâna trecută când tunetul se auzea mai tare în casă decât afară iar apa țâșnea din acoperiș spre cer casa părea că se scutură ca un câine ieșit din piscină copilul de șapte ani de alături venit în vacanță îmi șoptește privindu-i cu întreaga lui ființă nu sunt viermi aceștia sunt oamenii rămași mici cum adică păi copiii vor să crească dar unii oameni nu și atunci ei se transformă așa tata spunea că doar aceștia candidează unde ce știu eu ce este tatăl tău e tatăl meu ce să fie altceva și ce mai spunea tatăl tău că atunci când dormim moartea ne miroase dacă nu suntem transpirați ne transformă de vii și tu crezi tata spune eu îl cred nu-ți fie teamă văd că tu ai crescut deja deși ți-e tare teamă de viermi se vede mie nu fiindcă voi crește mai mare decât tata dar unde este tatăl tău nu l-am văzut cu voi este acolo uite lângă steaua vai îmi pare rău de ce nu a murit este astronaut dar de ce ți-e frică de viermi și de ce nu ești transpirat noaptea așa trebuie du-te puștiule te cheamă mama ta uite seamănă leit mama mea mamă ma...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate