poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2015-06-09 | | Sunt curioasă curioasă curioasă cine e cine ești unde respirăm în ce branhii care ce sunt branhiile defapt cine le-a dat nume și de ce au ăștia voie să facă treaba asta de ce cum se face diferența între viață și moarte? Virușii cică trăiesc pe jumătate cum căcat pe jumătate dar noi ? de ce ne e frică? cum de ce ? că nu știm. nu știm, nu ? vrem să credem că știm sau știm prea mult ca să știm ce trebuie? roboții n-au și ei conștiință ce-ar fi să îi programăm să se programeze când suntem noi kaputt n-ar fi în viață? ar fi ? Dar suntem noi acum? Când nu mai suntem noi ce mai e nu suntem, nu? importanți ba SUNTEM SUNTEM sau tot ne străduim și care din ruperi ruperi mă-ntregesc care care care unde unde unde CE strălucește când deja sunt transparentă CÂND e timpul să îmi apretez de tot neurozele în carne care mă făceau să cred că am o soră nenăscută în mine când aveam vreo 11 ani și care care când și am nevoie de sare oregano și piper ca să fiu femeie? Sunt ? când mă rad de ce mă rad sunt curioasă curioasă de ce mi-e dezgustător că am păr pe picioare știu nu înțeleg de ce îmi place mirosul de menstruație e ca un parfum stricat dar ispititor și de ce tabu tabu de când ? demult mă-ntreb dacă cum și dacă am țipete în logică sau logici prea cercuri în emoții emoții prea repede repede în scurtcircuit scurcircuituri prea lungi când gândesc ce mă???? „gândesc“-uri prea multe în verbe verbe prea puține în poezii poezii prea urâte în oraș virtual de frumusețe frumusețe prea autentică în nimic nimic unde unde unde vreau să mă îndrept spre unde unde unde dar găsesc totul și mă simt un om expandat ca universul și mă sparg din ordine în haos ca paharul mov acum împărțit în pepsi și sticlă pe covorașul din camera Dianei. Dar uite ce frumos sclipește movul așa dezordonat pe podea.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate