poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2015-04-04 | |
Sunt femeia care a umblat cât îi hăul și zarea stând pe loc vreo jumătate de secol
Sunt femeia care a așteptat să trăiască iubind oamenii cu tot sufletul Mărturisesc Nu sunt ca oricare În fața crucii martirilor și altarelor nu mă aplec cu umilința păcătoșilor Fiindcă în afară de un singur gând de invidie pentru părul altei fetițe când aveam nouă ani Nu am alt păcat după biblie catehisme sau îndreptare Și niciodată dorința de bărbat nu mi-a întinat așternutul Nu mă tem să spun răspicat adevărul Că n-am întinat cu gândul fapta sau cuvântul viața nimănui În afară de faptul că am fumat în singurătate țigări din cauza unor mari necazuri Deci numai cu atât mi-am dăunat mie însămi Că nu am hulit bârfit sau judecat nedrept Că nu am putut minți niciodată Nu mă închin ipocriților și modei care cer să te prefaci mai prost decât ești Nu mă închin creștinilor sălbatici care îți cer să-ți inventezi păcate Chiar dinainte de-a te naște Și spun răspicat că nu am uitat nimic Și nimic din ce știu nu se datorează curiozității sau spuselor altora Și spun răspicat că nu sunt nebună Nici măcar de orgoliul că nu am greșit Căci la ce bun o viață limpede ca apa cea mai limpede Dacă nu voi fi nici măcar poveste pe buze de copil? (Azi, sâmbăta Învierii lui Lazăr, 2015)
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate