poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2014-12-08 | |
- Zarurile au fost aruncate; jucăm doar la păcănele.
- Nu barba îl face pe filozof; dar, sigur, îl fac ”bărbile”. - Cedez unui om superior; e scuza secretarelor. - O mână spală pe alta; și amândouă ajung murdare. - Norocul îi ajută pe cei puternici; pe slabi cel mult îi bate. - Timpul e darnic; îți dă kilograme-n plus și destule boli. - Sufletele mari suferă în tăcere; sau urlă în pustiu. - Cu cât mai târziu, mai crud e amorul; eu prefer ”mai crudă”. - Ce e scris e scris; așa se justifică plagiatorii. - Sunt un om liber și cânt; explicația turnătorilor. - Cade la pace; ăsta e războiul, zic toți rebusiștii. - Aparențele înșeală; de regulă cele ce-ți convin. - Obiceiul e tiran; da, dar viciul e despot luminat. - Adevărul gol-goluț; și minciuna în haine de gală. - Mă tem de omul unei singure cărți; mai ales când aceasta-i un as. - În timp de război muzele tac; de ce nu și-n pușcărie? - E loc pentru toți sub soare; dar, eu prefer să stau la umbră. - La omul sărac nici boii nu trag; ”boii” ”trag”, bineînțeles, pentru bogați. - Nevoia nu cunoaște lege; mai ales ”nevoia” de îmbogățire a politicienilor.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate