poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2014-09-30 | |
dacă tot veni vorba
de file de jurnal din scara fără nume în Jurnalul Andanei Călinescu am citit "Târziu, în fața deșertului alb Bietele mâini aleargă zălude, Tuburi strivite de jur împrejur, Pensule fine muiate-n azur Și totul e chin și golgotă Pe crucea ce nu știu ce glumă a sorții m-alese să urc…" tu-mi dai semn de integrală pe evenimentul zilei când pe zâmbetul copilei văd în lacrimă o stea pentru voiajorii mei prin arhipelagul metodelor interactive de la pălăriile gânditoare la echipajele pe vapor se trece prin dualitatea sunet-culoare până se ajunge la mare prin tematica modurilor pas cu pas Citește bine afișul, motiv-invitație la Voiajul cel nou. între zicerile de la Piramidă găsim că inimile luminoase văd întotdeauna la fel tu ai făcut un jurnal de vară noi lucrăm la jurnalul de toamnă-iarnă tu ai ajuns la ultima zi când pentru noi este prima zi universitară anunțată de ieri la piramida echipajelor din clipa lungă, Culoarea și Așteptarea cu botezul echipajelor în desfășurare sub protecția Andanei și-al Adnanei își împart rolurile locurile și docurile Călăreții lui Christofor Pescărușul Cormoranii Cei 7 voiajori Călăreții din Tichilești Delfinii Infinitului Marele Alb Ultramarinul Submarinul Culegătorii de scoici Akademika Argonauții Echipajul lui Epictet și Daniel, de la răscruce - Histria, Ad-hoc, a celor din urmă, Aristos și manuscrisele vechi, Nodurile lui Ragno și Zeriab, Itineranții, Echipajul lui Alexis și Mesagerii fiecare marinar are prieten un pescăruș bătrânul meu de la far îl are de ani buni pe pescărușul Pierre Nadar (Din insula de mâine, 1 octombrie, 2014)
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate