poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2014-05-08 | |
dacă ziua nu s-ar fi dat cu capul de pragurile cerului
căzând în fund amețită poate că nu m-ar fi prins de păr zvârlindu-mă-n viață pe nepusă masă pipăindu-și plină de ciudă cucuiul și uite așa am dat piept cu lumina cu țipătul, cu lumea… la primii pași am stâlcit câteva consoane iar vocalele se trăgeau pe margini oarecum mirate și poate neliniștite au urmat cuvinte nehotărâte scurte propoziții, iar la final paragrafe întregi alergau jur împrejur creioanele zgâriau cerul cu întrebări candide călimările luau poziția de drepți dându-mi onorul iar maculatoarele dispăreau tocate mărunt printre închipuiri școlile au crescut trăgându-mă după ele cărțile îmi dădeau roată făcându-mi curte asiduă dar eu încă mă jucam cu întrebările nelămurindu-mă prima zi de muncă a venit pe tăcute, dându-mi un șut ce m-a aruncat dincolo de cuvinte în plină realitate munca poate fi plăcută dacă mai păstrezi prin jur câteva întrebări pe care să ști că te poți baza… la starea civilă am trecut fără pic de ruine : încă plin de-întrebări cu câteva frazări reușite la activ iar la reședința am trecut domiciliat cu capul în nori pe strada Fericirii undeva mai către sfârșit...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate