poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2012-10-13 | |
am ieșit din grăuntele răului
(nu vă îmbulziți s-aruncați, întâiul, piatra) și am ajuns aici la moara cotidiană a ispitelor pot spune că finalmente ex-ist lumea mea mă tot descoase despre impresii cum mi se pare - nu mi se pare am deja certitudini și aspirații concrete (nimeni nu mă crede că există concretețe până și în iluzii) un ajutor de morar mă-ntreabă ce-am făcut prima dată ajuns acasă fără nicio jenă, uite: m-am dus direct la baie (le lipsise celor aproape șase ani de exil cada și scaunul closetului - dincolo erau doar wc-uri turcești) și chiar fără să fie ,,necesar’’, am stat nici pur nici simplu filozofând la ispite și aspirații Mulți dintre cei care mi-au sărit în ajutor să nu mă înec în lanul răului mă consideră un ingrat, s-au obișnuit să mă tot ajute... nu-mi trebuie deocamdată decât scaunul closetului (unde sunt cel puțin Platon) și propria mea concretețe despre verbe în care conjug a iubi, conjug a fi (deoarece mă aflu pe domeniul conjugal) și să nu creadă careva că sunt închis în baie la prima incursiune în oraș mi-am pus fesul de arlechin pe țeasta primei statui întâlnite – Roma are, iată, un erou profanat (oare de ce nimeni încă n-a dat jos fesul acela!)
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate