poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2011-11-21 | | Urmele ochilor tai Urmele ochilor tai..inca imi ard existenta Iar zambetul cald imi inunda trecutul.. Urmele pasilor tai..inca mi zdruncina fiinta Ce inca te asteapta capoasa intr un colt.. ..si spera n tacere.. As striga.. as urla..as racni..si icni de durere Ti as spune cat de mult te iubesc.. In fiecare zi..dar..stiu..nu mai vrei..e tarziu Nu mai poti auzi..esti mult prea departe si nu mi ramane decat..sa jelesc... Urmele glasului tau ..inca face ravagii in mine Sufletul meu a ramas nesetat..sa te uite.. Si vibreaza ..si spera in gol.. Te asteapta sa l mangai..sa l opresti..din uzare dar tu nu mai stii..nu mai simti ca ti e dor Ai inchis de curand usa spre noi,cu raceala si sec Si n ai observat cat de mult m ai ranit.. A fost doar..un comunicat ..tastat fara suflet.. "cu stima si respect"..si ai distrus tot.. Urmele sufletului meu..inca te striga.. Inca..te asteapta..sa..sa..pff..sa..nimic Vezi ti de viata straine..si uita.. Te stradui si n am nici un drept sa te chinui.. ..ce bine ca poti...sa iubesti.. ..eu..eu nu mai pot...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate