poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2011-05-19 | |
Pentru ca ador sa scriu, fireste ca ador si sa calatoresc in imaginatie. Iar imaginatia iti ofera maximum de libertate: poti evada chiar si pe cel mai paradisiac taram…
Pentru ca am asteptat mai bine de 20 de ani ACEA declaratie de dragoste si nu mi-a fost dat sa o si pot primi in realitate, pentru ca iubesc si orice om care iubeste simte nevoia nu numai sa-si exprime trairile, dar si sa primeasca inapoi ceea ce daruieste… pentru ca vreme de doi ani am daruit si pentru ca m-a durut absenta cuvintelor, gesturilor si soaptelor tale… pentru ca esti departe si pentru ca plecarea ta a lasat un pustiu nesfarsit, am construit, precum un pictor magician intr-un tablou imaginar, cea mai frumoasa declaratie de iubire, creionand-o din stropi cristalini de roua sufleteasca, culesi de pe fiecare dintre bobocii catifelati de floare pe care i-am gasit raspanditi peste tot pe unde-am pasit… Si-a fost magnific ! A fost si muzica, a fost si zambet, a fost si poezie, a fost si intelepciune, a fost si emotie, a fost si sensibilitate, a fost si simtire… A fost tot ceea ce sufletul meu de femeie a tanjit sa imbratiseze intre bataile fragile ale murmurului sau… Imaginatia, cel mai frumos paradis al exilatilor !
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate