poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2011-01-07 | |
Ma regasesc gandind... privind cerul din tine..Si nu stiu inca daca-s eu..sau poate tu.. reflectat in mine
Caut adevaruri mari, in roua diminetii...Si regasesc oglindirea ta .. in picatura vietii Zambesc.. deasupra-mi zboara cocorii, masurand lent dar sigur si aerul si norii... Cat de aproape-i zarea...si eternitatea Alerg prin timp, sapandu-mi carari, prin scorburi de munte.. Asculta-mi chemarea in sipotul apei, in ecouri, in vanturi.. Gaseste-ma, cu o raza de soare, prin sumbre cotloane... Doreste-ma... voi gasi calea spre tine, in lumina simtirilor tale... Atarn rasfirata printre ochiuri de hamac...adulmecand vesnicia... Pentru o clipa, timpul sta-n loc, surprinzand.. armonia Picaturi de divin, usor se preling, mangaind.. suferinte Adieri de vant, respirand prin gand ..racoresc ..constiinte.. Catharsis ceresc Lacrimi pline de divinitate.. purifica pamantul insetat Picuri tristi, curati.. se cern cu demnitate!.. din cerul ne-nstelat Bolti de iubire si poezie invaluie cald.. norii limpezi.. eliberati A plans neantul... Ratacim tristi si pierduti printre mormanele de falsitate. Ne simtim singuri, straini si goi. Privim adanc prin multitudini de masti crezute opace. Si zarim identitati ascunse si sufocate. Continuam sa existam. Vulnerabili, sinceri si expusi, printre oameni cu chipuri zambitoare si comportamente duale.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate