poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | ÃŽnscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Românesti - Romanian Poetry

poezii


 

Texte de acelaÅŸi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1659 .



Relaxare temporară
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [acionut ]

2010-11-03  |     | 



Am coborât printre vocile demonului interior, parte din vis, parte din răsărit. Conturul noilor mesaje intestine se formează pe palierul damnării momentane. Nu sunt real decât în măsura în care mă recunosc ca atare. Teama de prezent este mult mai puternică în dorința de a fi real, dar un obiectiv a fost atins în acest sens: am eliminat trecutul ca emblemă stabilă a coșmarului zilnic. Am ajuns replica propriei resemnări, a veșnicei întrebări, a problemelor cotidiene: merit mai mult decât pot procura prin forțe singulare? Uneori încerc sentimentul optimismului și prevăd o concluzie aparentă, derivată din pozitivismul momentului. Altădată, revin pe nișa tresăririlor vagi, dar tot mai insistente. Devin un element incisiv, dar dureros pentru aspectul de utilitate, deoarece aceasta din urmă mă detestă încontinuu.
Parte din apus, parte din coșmar. Poate motivele ezitării rezidă în lipsa unei ocupații permanente, plăcută prin intensitate, dar detestată prin esența valorii intrinseci. Poate revin la aceeași îndoială pentru că nesiguranța este stăpână. Poate sunt ireal, iar aceste gânduri sunt așternute de un trecut mai viu decât viitorul.
Parte din amiază, parte din nocturn. Razele încălzesc mai mult decât căldura reală, mult mai puternică, dar și deziluzionantă. Calmul s-a instalat doar în aparență, dorința căldurii efervescente devine un laitmotiv greu de ignorat. Norocul nu mai revine, iar voința rămâne la un nivel insignifiant. Pașii urmăriți pentru reliefarea aventurilor unei artiste anonime (dar atât de reală prin intensa-i activitate!) se îndepărtează, sunt uitați de vânt și soare. Acești pași sunt inutili, în ciuda inspirației de moment creată de simpla existență a artistei...
Parte din viață, parte din convalescență. Inovația evocată pe baza unor cuvinte aruncate în vânt pare mai superficială decât un falset în pragul infernal al eșecului muzical. Conștiința s-a agățat de un fir subțire de realitate, cu intenția unui harakiri mult mai real. Fabrica de tristețe pare închisă, dar muncitorii o refac din temelia inovației părăsite. Sentimentele nu mai contează în hăul creat de simpla relaxare a inspirației de moment. Plec spre nevoi mai umane, dar revin într-o nouă relaxare providențială, în ecourile sonore ale artistei...

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!