poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-09-27 | |
iti scriu de aici...
prins in cruda adolescență era... intr-o vara din acelea in care doar inghetata si apa rece te putea scoate din monotonia unui concediu in plus in camping la mare... era... intr-o varsta in care mergeam kilometri intregi doar pentru a oferi o floare alba unei fete careia nu am avut puterea sa-i spun te iubesc decat dupa ce s-a maritat cu altul... nimic nou. exista o varsta pentru a face fiecare lucru nu poti sa fi indragostit nebuneste la 50 de ani fara sa fii ridicol, nu poti filozofa fumand 2 pachete pe zi la varsta cand trebuie sa-ti explorezi sexualitatea nu poti fi parinte la varsta cand trebuie sa fii bunic singurul lucru pe care il poti face la orice varsta e sa scrii. cu toate ca... e ceva oarecum egoist in asta chiar daca are ecouri candva... e un fel de descarcare fizica ,dar la un al nivel ne echilibreaza adolescență, naivitate, inocența, dragoste, sunt cuvinte care rusineaza produc jena sunt privite ca pe un fel de molime de care ar trebui sa stam departe pentru a nu aparea ridicoli si prosti decadenta insertata in picatura chinezeasca are efecte catastrofice in randul umanitatii. oare chiar s-a pierdut orice speranta pentru oameni? ma gandesc si revin in 5 minute maine, saptaluna viitoare anul viitor intr-o alta viata daca nu cumva intre timp omul reuseste sa distruga orice forma de viata si o luăm de la capatul evolutiei...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate