poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-07-05 | |
“de circa un examen copiii și părinții așteaptă”
“pentru care bacalaureatul nu a fost promovat” “nu am probă sindicală de a pune anatemă pe ei” “că avem direct proști” [nu mai dau cu citate-n dumneavoastră, că o să mă omorâți dând cu pietre-n mine; dar să știți că mesajul meu are un substrat pesimist și că, personal, nu vreau să mă demonizez!] * ce bine-i că există banane în țările bananiere. ce bine-i că UE o să decidă dacă o să putem (sau nu o să puțim!) pune icoane în școli. [sigur că da, sigur că iau și eu în calcul câteva procente din spusele liderului sindicatului învățământului, Domnul Nistor (și nu mai știu cum!), care este un domn cu “comisii vocale” ce nu se pot “disipa”, nici cu 7%.] ** “la pompă” care-s costurile suplimentare ale consumului pentru educație și învățământ? [vă rog din suflet să nu mai dați cu țățisme-n mine, vă rog să vă dați un bacalaureat, după care mai stăm de vorbă …, DOMNULE NISTOR, deoarece nu mai am bani de băgat pe gâtul DUMNEAVOASTRÃ] *** absurdul, la noi, ori e desăvârșit, ori e schizofren.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate