poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-06-03 | |
Ciolan Afumat cu Cartofi la Cuptor
Ingrediente: 6 cartofi medii, un ciolan afumat, ulei de masline, piper o ladă de bere *Atenție!!!Berea neaparat rece pentru a nu strica gustul mâncării. Preparare: Se ia desfăcătorul de bere și cu grijă mare pentru a nu agita berea,se desface prima sticlă. Se beau 3 înghițituri bune de bere.Atenție!!!Nu mai puțin de trei! Se trece la următoarea etapă Se termină berea și apoi curățam cartofii și se dau într-un clocot în apă cu puțin delikat pe parcursul a maxim 2 beri. Datorită complexității rețetei se cheamă încă un ajutor profesionist. Într-un vas punem ciolanul, cartofii pe lângă el ... ii stropim cu puțină bere proaspăt desfacută, punem puțin piper deasupra și încă 2-3 guri de bere, acoperim vasul cu folie și dăm la cuptor până bem 5 beri,fiecare. Cand se termină cele 5 beri,e aproape gata scoatem folia mai stropim cu puțină bere și lăsăm iar la cuptor sa se rumeneasca frumos până servim 2 beri. Se servește cu mămăligă și mujdei de usturoi și bineînțeles BERE pentru poftă de mâncare. POFTÃ BUNÃ! Timp Preparare: 1 h-5h- 'Complexitate: maximă Recomandat doar pt profesioniști!!!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate