poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-04-23 | |
să întrerupi orice legătură cu lumea
orice atingere Am fi putut să nu rămânem așa. eu - neliniște sub un strat mâlos de banalitate tu doar tăcere mi-e teamă că nimic nu mai contează spunea eu mergeam pe vârfurile degetelor atent treceam pe lângă o cale ferată șine nesfârșite pline de rugină parcă erau pete de sânge mergeam întruna Dacă sângele nu e sânge, poate că nici durerea nu e durere. Am fi putut avea copii, o casă mică albă ridicată undeva departe eu nu aș mai fi fugit de mine și nu m-aș mai fi urât pentru asta tu nu ai mai fi stat închisă sedată cu o realitate inutilă spunea mergeam înainte și nici măcar nu era beznă. o lumină puternică, frumoasă, un miez de zi cald, pomi înfloriți, nimic care să te aducă înapoi. Dacă întoarcerea nu e întoarcere, poate că nici uitarea nu e uitare. Am fi putut să ne salvăm tot mai frig o primăvară crud-întunecată să întrerupi orice atingere mergeam șinele se ridicau mă înlănțuiau tot mai strâns el avea ochii obosiți, uneori verzi, alteori albaștri încercam să le înlătur să mă ridic și o tristețe cum n-am mai aflat tot mai strâns legătura cu lumea (eu nu știam unde ești. și mai ales de ce nu-mi spui ce se întâmplă cu mine.)
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate