poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-03-11 | |
O scurta iubire
Ne-am indragostit intr-o noapte mare Unde distractia era in toi si cheful in floare, Din priviri ne-am cucerit Si fara sa vrem buzele noastre s-au unit, Sarutul tau bestial m-a vrajit Facandu-ma ca taoata noaptea,sa nu adorm,inebunit, Am sa pastrez in mintea mea aceea noapte mirifica Cand pentru noi lumea devenise asa de mica, As fi vrut ca din noaptea asta Iubirea noastra sa nu se poata destrama Sa fi fost mereu langa inima mea, Sa te fi iubit cum stia numai ea, Casa in care ne-am indragostit Imi trezeste, cand ii calc pragul, amintirile necontenit. Credeam ca clipele fericirii nu sunt, Ca polenul unei flori,luat de vant, O lacrima cristalina cand iti va cadea Sa sti mereu ca acel baiat te iubea Si sa pastrezi toata viata ta Aceea noapte,chiar daca vor trece anii, si te vor face sa o poti uita, Stau si poza aceea o privesc Si cu amintirile ma amagesc, Si ma rog la Dumnezeu Sa ma pastrezi in suflet mereu.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate