poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-02-02 | |
Rătăceam printre frunzele zdrențuite și murdare de greață... Ploaia îmi mângâia pașii domoli și îmi șoptea lin o poveste... Povestea tristă a necunoscutului, veșnic nevăzut, neștiut, singur... Așteaptă o inimă, un suflet... Lipit în noapte de colțuri reci de marmură, se-ngână cu dimineți sângerii și suspină... -Nu mai există curaj... suspină deznădăjduit. Nimeni nu mai îndrăznește să viseze la o floare și d-aia mor florile...
Ce trist!!! Mor florile frânte în brațele fericite ale unei madame... Mor înghețate în sloiuri de gânduri inutile, distrugând frumusețea mediocră a unui surâs... -Nu mai există curaj... suspină iar deznădăjduit. Nimeni nu mai îndrăznește să viseze la zorii unei dimineți și d-aia ne mor speranțele... Trăim robotici, înt-o lume lipsită de culoare, de parfum, nu mai simțim ce gust are un zâmbet, nu mai simțim trilul domol și suav al niciunei păsărici... Tot ce atingem este doar fantasmă... o himeră și umbra unui vis... -De ce nu mai e curaj?...suspină el îngenunchiat... De ce????? Urletul lui sfâșie cerul în mii și mii de fulgere, care ating copacii, florile, culorile tremurânde... Se lasă negrul în toată ființa... E trist, prea trist... Îl las acolo, lipit de zidul înghețat și plec și eu, atingând o urmă inscripționată în sufletul meu... Mă arde... Mă-ngheață până în adâncul ființei mele și mă cutremură... mai mult decât ecoul strigătului lui... Da, nu mai este curaj în lume... Nu mai îndrăznesc nici să gândesc de ce...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate