poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-01-20 | |
drum...
personale [ ] - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - de ioana matei [wwwhhhyyy ] 2010-01-17 | | cuvintele mor în oameni oamenii mor în cuvinte până la confuzie... până la Poet... "Un diamant al Coroanei! Aurel Sibiceanu [18.Jan.10 10:56] Așa văd eu acest poem. Acum o mărturise. Am o stranie bănuială: Ioana există doar când vrea ea! Pentru asta e nevoie de tainice peripeții semantice, pe care singură și le stârnește..., de conjurația unor pietre prețioase. Ori chiar eu am pornit într-o peripeție? De-ar fi, cum de fiecare dată, să întâlnesc poporul Iasomiei! --------------------------------------------------------------------------------" despre Iasomie...și/sau Coroana fără cap... lumina o taină în lumânare... iar despre Ioana, mărturisesc sincer, și eu am o stranie bănuială...că ea *se află* și în lumile care se văd (ele însele pe ele însele)...și în celelalte...toate în inima Poetului... multumesc mult pentru dincolo de cuvinte!...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate