poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | ÃŽnscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Românesti - Romanian Poetry

poezii


 

Texte de acelaÅŸi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1820 .



Revelații
personale [ Gânduri ]
convorbiri cu cei de ieri

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [acionut ]

2009-11-22  |     | 



X: Albastru, ca și cerul în zilele mult prea senine pentru a fi naturale.
Y: Posibil, dar astăzi are o tentă mult prea cenușie. De când nu ai mai văzut cerul atât de... trist?
X: Nu e trist. E impresia zilei, mai exact zilelor care vor veni și ne vor lipsi de bucuria zilelor care au fost.
Y: Nostalgici azi, hm?
X: Oh, de ar fi doar asta. Mereu vom exprima nostalgie, dar este doar stratul exterior, mult prea uman. De fapt, din toți porii ființei noastre vom striga: "Scoate-ne de aici, vrem libertate!".
Y: Libertatea cui? A cerului mult prea cenușiu?
X: Ehe, va fi și rândul lui. În primul rând libertatea de a fi, apoi libertatea noțiunii și a abstractului. Restul sunt dune imense de cenușă.
Y: Vezi că parafrazezi. Te spun...
X: Cui? Cerului mult prea cenușiu? Sau sufletului tău care mai are câteva ore de admirat Universul și se va întoarce în circuitul sec al naturii?
Y: Oricui. Și tu îmi vei moșteni gândurile, zâmbetele, regretele. Vei păstra o parte din mine, fie ca vrei, fie că refuzi. Ești o parte din același circuit everlasting.
X: Cum dorești. Chiar dacă sunt înaintea ta, doar alfabetic, nu înseamnă că nu voi ajunge scrumul pe care îl scuturi acum de pe haina-ți mult prea largă...
Y: Ei, și cine te va înlocui? W, T, S? Oricum, Z nu are nici o șansă. El pleacă ultimul, poate de aceea e închis în cochilia lui. El va dăinui printre ruinele lumii răvășite.
X: Așa crezi? Ordinea poate fi oricând inversată. Legile nu se mai respectă. Libertatea a devenit abstracțiune. Noi, doar niște semne convenționale. Ideogramele ne invadează, emoticoanele la fel.
Y: Tu vei fi mereu un echivalent al stereotipului și cliche-ului: uite-l pe X-ulescu, vezi de faci acțiunea X...
X: Dar deseori suntem luați împreună: X și Y. Suntem inseparabili.
Y: Timpul trece. O să fim la fel de nefolositori ca și cărțile în formatul clasic de hârtie. Scrum se vor face iar noi, picăturile de cerneală, vom deveni fără sens..
X: Să vedem... Putem face ceva????...
Va urma.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!