poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-08-09 | |
Excepție
Sistemul solar e singurul împotriva căruia nu s-a strigat încă vreo lozincă. Perspectivă Ca să fim invidiați trebuie să fim din ce în ce mai săraci. Atât de săraci încât să nu mai putem cumpăra nimic. Atunci vitrinele noastre vor fi pline. Vizitându-ne, turiștii din Vest vor zice: „Românii au tot ce le poftește inima. Uite că le-a fost de folos schimbarea!” Opțiune După ce le-a dat să mănânce, a făcut din apă vin și le-a dat să bea… – Ãsta ar fi fost bun de prim-ministru! Avertisment Am început-o cu negocierea salariilor. Dar dacă – în sărăcia noastră – vom ajunge și la negocierea sufletelor? Hei, se aude? Întunecare Luminile orașelor gonesc sclipirea stelelor. Aș, de când cu scumpirea becurilor am început să vedem firmamentul la fel ca ciobanii reîntorși pe munți. Culpă Când n-are ce face băcanu’ se face de băcănie. Obraz Nemulțumește pe toată lumea dar pretinde să i se mulțumească. Þipăt Ajutor! strigă stomacul. Gura nu-mi dă să mănânc! Constatare Înainte vorbea unul și ascultau toți. Acum vorbesc toți și n-ascultă nici unul. Luciditate Alergăm spre vârfuri… Numai că ajunși acolo constatăm cu tristețe că jur-împrejur se cască prăpăstiile.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate