poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-07-11 | | Reflex Zâmbetul – fereastră spre suflet. De când cu scumpirile astea s-au tras obloanele… Răutate Latră? Bine că nu-njură! Înjură? Bine că nu mușcă! Mușcă? Doamne ferește! Entuziasmul S-a evaporat. Și cât de mult speram în binecuvântarea lui… Valoare Ana lui Manole… Da, dar și Manole al Anei! Medicală Să ai picioarele calde, stomacul asigurat și conștiința curată – iată cele trei condiții pentru un somn bun. Numai că – aud – ne cam bântuie insomnia. Polițistă Poamele cad, pomul rămâne. Focul Sunt sluga ta supusă, îi zise pe când își aprindea țigara. Dar și stăpânul tău necruțător – continuă, săltând prin casă. Evidență Dacă stai pe loc nu-l vei ajunge niciodată pe cel ce merge. Temere Cioara flămândă ciugulește pietre. Și dacă va învăța să le arunce? Paradox Nici chiar optimiștii nu văd Adevărul Absolut… De ce? Pentru că viața noastră e între a nu fi fost și a nu fi.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate