poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-06-30 | |
1,2,3, înseamnă
cum să lupți sau uneori începutul unui șir nesfârșit de erori fii atent Freno boy! danubianul tău suflet reânvie atavic în antiregres răscolind an de an vâscoase fixații cînd spui: unul e zero, altul e unu ce n-are I.Q.necesar pare o cheală giocaondă altcineva (oficial new and best acquisition) te întorci și lauzi la zero altruismul său mesianic, necesar celorlalți nu-i așa? și îl dezmierzi Oli-Oligo peste un timp inubliabil și foarte citeț dar află de la mine boy că Doi nu vrea decât, creând ca peștele-umede bronhiile sale, propria capacitate...mon cher! pe al treilea îl avertizezi: Doi e un amic secon hand! după ce claustrat altfel îl numeai susurând telefonic-meilleur cher amis! și îl previi amfitrionic că individualismul are sens doar dacă vrei să aderi la ideologia cu pedigree! și totuși, ce mai faci "domnule cineva boy" când termini număratul inamicilor de pe caii tăi uriași și eroi? 1,2,3...acum coboară din mers, câmpul cu zăngăniri daraverice câteodată vrea să te cunoască invers!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate