poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-06-08 | | Prezumție Cel ce arată spre alții să se teamă: se acuză! Precauție Nu spune “da” până nu intuiești toate implicațiile lui “nu”. Zodiac Să ghicești prezentul – iată adevărata artă. Răbdare Când nu ești sigur, așteaptă până când ești sigur. Reflecție Avem vârsta din acte plus vârsta Universului. Tocmai de aceea să fim atenți ce facem cu viața noastră. Socială Blana leului stă bine pe leu. Așadar, pe nimeni altcineva. Luciditate Pisica toarce… Numai că din torsul ei nu s-a putut împleti vreodată un pulover, după cum în lătratul câinelui nu s-a putut descifra, încă, vreun discurs. Îndemn Ai reușit, continuă! N-ai reușit, continuum! Biblică Pe Hristos nu romanii L-au răstignit, ci invidia semenilor. Caracter Pe prost îl cunoști după trei note: e invidios, nu știe să se exprime, iar când o face-n scris dovedește că habar n-are de gramatică. Și fiindcă “Prostul nu-i prost destul, dacă nu e și fudul”, ca să atragă atenția asupră-i, insinuează de-a surda și-și notează prostiile cu majuscule… roșii, ceea ce vrea să însemne “Vezi-mă, lume!”
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate