poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-08-01 | |
Eugen Gălățeanu și-a făcut clonă. Și a fost ziua întâi. Și a fost tare bine. Pinguinul Paulică dormea liniștit lângă clonă. Și clona dormea și ea.
A doua zi n-a mai fost așa de bine. Clona încerca să dea din picioare și din capul ei în ritm propriu așa că Eugen Gălățeanu trebuia să o pleznească cu pliciul de muște și să-i murmure "Zwei pferde oder achtundfirtzig man".Clona se calmă după lungi suferinți. În ziua a treia a fost și mai rău. Clona a citit un articol despre clone în Agonia și și-a luat nasul la purtare. A cerut drepturi egale pentru ea și pentru pinguinul Paulică. În ziua a patra clona a plecat la târg. Și-a luat o turtă de zahăr ars cu oglindă să se vadă pre dânsa și pe pinguinul Paulică când îi e lumea mai dragă. Din ziua a cincea, clona scrie la Agonia. Și, pentru că n-a fost încă demascată (în ciuda unor jalnice încercări făcute de niște tovarăși juști care s-au lăsat duși de nas) să-i urăm la 150 de puncte.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate