poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-06-21 | |
Îngenuncheat de atâtea. Te slăvim, credem in tine, dar ajutorul pentru visele noastre se năruie în albastrul cerului. Nu avem dreptul să întrebam: „Cu ce-am greșit!?” sau „De ce!”, ci doar sa avem grijă să fim mai departe umili în relația noastră cu Tine! Pedeapsa mea e că Te-am renegat prea devreme, numindu-Te altfel, deși Te urmez ca un ogar ce își urmează stăpânul, credincios până în ultima clipă.
Aș vrea atât de mult să te pot întreba cu ce Þi-am greșit; cărui greșeală datorez pedepsele mele… continuu să cred că pedepsele de acum sunt pentru a mă întări pentru ceea ce urmează. Pedeapsa mea e că Te-am renegat prea devreme, înlăturându-te din mine, crezând numai în propriile mele puteri, în mine și în tot ceea ce îmi e drag, iar Tu ai știut întotdeauna să îmi aduci aminte că visele mele nu sunt pentru mine! Mă plec acum în fața Ta, necontestând deciziile tale, spunându-Þi însă… visele mele sunt ale mele! Nu mi le va lua nimeni, chiar de vor rămâne pentru încă o veșnicie doar… vise…
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate