poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-05-21 | |
Si eu care credeam că in pădurea asta nu există reguli de circulatie, că toate potecile au voie să-si spună visele pe care si-au păsit orizontul...
Nu-i asa.In pădurea interzisă nu e voie să serpuiesti la stanga, la drepata, pe mijloc, pe sus sau pe jos... ochiul fantă de râs-ranjit, pandeste fiecare abatere si dă cu ghiara s-agațe țărana de zbor, să tăvălească rădăcina curioasă din varful mugurelui plesnit de zorii ce atata de rar starnesc lumina... hora ilelelor strict interzisă. privighetorile gonite. doar trufia zgomotoasă indolentă are acces si invoire pentru orice biciuire a potecilor năroade ce-au crezut că li se cade a visa măcar că merg dacă tot sunt puse in lanțuri si-s păzite doar de sanțuri... Si, pe aici nu se trece, decat cu ochii scosi, pusi in buzunarul de la ceafă, cu mainile si picoarele zdrobite de inalt, cu sufletul franjure de lacrimă ascunsă... cu mintea dusă - călăuză de abis unde nici măcar un vis n-are drept să se viseze... mă opresc, ce să mai zic cand am totul ce nimic m-ar opri intr-o cătusă dacă in privirea-ti suie, crezi ca-mi esti zidită usă?!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate