poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-03-27 | |
"Un fel de-a mai lungi cea mai frumoasa zi
Ar fi daca m-ai putea minti" Imi simt degetele prelungiri de stilet Si cu astfel de dureroasa forma Despletesc Suferinta Din ochii tai in lacrimi. - Da-mi viata sau omoara-ma! Eu nici timpul Meu Printre degete nu pot A-l strapunge Iar sufletul de pescarus Ce inlantuit de-o sfoara Il tin Se zbate Tipa Ita cade rupta la pamant.. -Plang, nu mai pot, nu.. Vreau sa cobor din inaltimea Coloanei vertebrale Sa ma desprind din cuiele rigide Sa te alin fara sa Te sfasii Fara rosu fierbine Fara ametitoare Sclipire De cutit cu maner sculptat -"Tacerea te-ar ajuta sa scapi de intrebarea mea Dintre toate intrebarile cea mai grea" Vreau sa ma agat de tine, Sa te prind de umar Sa te sfasii Precum un Christ, Vreau eu sa-ti fiu Sa zac in adancurile tale In afara ta sa ma stiu Unic univers si stea Cu dulcea-ti fiinta sa ma imbrac... -"Si atunci te intreb mai stii Cea mai frumoasa zi A fost la inceput... Cand nu ma puteai minti"....
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate