poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-03-01 | |
Ideea de a organiza o singură secție de votare pentru cei (evident mai mult decât) 15.000 de moldoveni aflați pe teritoriul României mi se pare o idee proastă. Care ar fi pericolul ? Fiind vorba despre cetățeni moldoveni- au tot dreptul să voteze. Pe de altă parte a cere unor oameni relativ săraci să plătească mai mult de 300.000 lei (de exemplu) pentru un drum dus-întors Timișoara-București este un lucru urât.
Lăsați-i gospodin Voronin, să voteze pe toți cei care doresc acest lucru. N-ar trebui să vă fie frică- nu există nici un motiv pentru asta. Singurul lucru pentru care ar trebui să vă temeți este indiferența concetățenilor dumneavoastră. Atâta timp cât ei vă iubesc sau vă urăsc e bine. Însă în momentul în care devin indiferenți- ați pierdut totul. Lăsați-i gospodin Voronin să voteze pe studenți. În locul dumneavoastră chiar i-aș propune observatori la centrele de votare. Atâta vreme cât totul e în regulă, n-aveți de ce să vă temeți. Poziția dumneavoastră, gospodin Voronin, este foarte interesantă. Ați fost văzut ca omul Moscovei. V-ați certat cu Moscova- zic eu pe bună dreptate. Aveți o șansă dintr-o mie, să fiți un președinte comunist ales de popor. N-o ratați !
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate