poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-02-21 | |
Observator al unui viitor imaginat,cand timpul da forma
batranetii ,ne jucam cu anii intr-o ubicuitate a timpului. Tineretea- cand sculptam vise din carnea gandului-este o perpetua proiectie a idealurilor in viitor, care atrage ca o naluca ce poarta mesajul fericirii intr-un zbor puber catre elizeul sperantelor. Batranetea- amputarea elanurilor printr-o curgere domoala a experientei- este o intoarcere catre trecut care se insufleteste prin forta amintirilor, caci viitorul este mort si o amenintare pentru batrani. Timpul este un parazit al omului ce creste in trup ,apasand cu greutate la batranete, cand jocul de-a iubirea este inlocuit cu jocul de-a intelepciunea. Omul este un sistem energetic cu organele-piese energetice, cu inima-motorul energetic si mintea- centrul sistemului energetic ,care, la batranete, se deregleaza prin uzarea pieselor componente si care intrerupe continuitatea fluxului energetic. Batranetea le pare tinerilor o poveste ireala,neveridica spusa de batrani, poveste cu un final nefericit:moartea. Exista acelasi ritm intre ganduri si singuratate,intre iubire si sentimente, intre vise si sperante,intre spirit si creatie. La batranete ritmul, armonia cu tine insuti devine aritmie si dezarmonie pe masura scaderii potentialului energetic. Cand esti tanar, iti poti imagina cu usurinta batranetea.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate