poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-01-26 | |
Plecând de la răsăritul soarelui deasupra Mării Cantabrice- roșu, fularul pe care-l poartă la gât marangozul Hyas-roșu, joaca luminii pe dalele Ramblas-ului- roșu; roșie moartea jucată de pantomimi în Ramblas la fel de roșie ca și vipușca celui de la Guardia Urbana; pantofii dansatoarei de flamenco din Piața Catalonia- roșii (cine naiba a mai văzut dansatoare de flamenco la nouă dimineața ? dar femeia dansează, dansează de parcă n-ar mai ști de ea; bănuții adunați în cutie nu cred că depășesc un Euro- și totuși femeia dansează); roșu tapas-ul cu anșoa în oțet de vin de Malaga; roșie Sagrada Familia cea albă în căldura blândă a dupăamiezii, roșu sângele lui Companys, roșie bandana ghidului de pe autobuzul turistic care este -linia Roșie !; roșu șapoul "A las barricadas"- ziarul anarho-sindicaliștilor din Barcelona, roșu tricoul lui Puig, chelnerul de la Taberna Basca, roșie rochița unei școlărițe pierdută de mamă-sa la FNAC, roșie vesta pe care mi-o cumpăr la lăsarea serii la C&A, roșu apusul cu Montjuich departe, departe.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate